אז אנחנו חבורת בנות ( אנחנו שישה בנות ) לפני כמה ימים חברה מהחבורה החליטה שלא בא לה לדבר איתי ועם חברה שלי ( נפגשנו כמה פעמים בילדיה ) בקיצור יצא מצב שהיא "לקחה" את כל הבנות בחבורה חוץ מאחת שהיא נטרלית והן פשוט לא ממש מדברות איתנו כאילו הן כן רק כשהיא לא לידן וחברה שלי ( השניה ) היא ממש מתוסכלת ובלי מצב רוח כי אחת מהן חברה ממש טובה שלה אני לא יודעת מה לעשות המצב הזה מאוד לא נעים אבל הוא פשוט לא מוכנה לדבר איתנו