10 תשובות
לא
אבל כן לבקר
לא נשים שם לא יכולות לעשות כלום אין לנו שם כמעט זכויות
לא
לא ,

דובאי ומרשימה עם עושר פסיכי,מכוניות פאר וכו
יותר מזכירה עיר אירופאית הכי יקרה שיש
דובאי מהגרים מכל העולם כולל קהילה פיליפינית ענפה
אך היא לא בשבילי
לא לגור אבל כן הייתי רוצה לבקר שם
כן.