8 תשובות
לא יש המון
אני 1.83 אבל תפוס לבנים
אנונימי
שואל השאלה:
בגבוה אני מתכוונת ל1.75 ומעלה
אם מבחינתך 175 ומעלה זה גבוה, אז הטענה שלך שאין הרבה גברים גבוהים בארץ שגויה, מכיוון שהממוצע לגבר בארץ הוא 177 ס"מ.
הממוצע פה הרבה יותר נמוך מבהרבה מקומות
הרבה יותר נמוך? הממוצע הגבוה ביותר בגובה לגברים שאני מכיר הוא בהולנד שעומד על 183-185 ס"מ, 5-7 ס"מ יותר מישראל. אז איך בדיוק הממוצע פה "הרבה" יותר נמוך ממקומות אחרים?
9 סנטימטר
וזה פער די גדול
זה בערך 8 ס"מ וזה אפילו לא 10 ס"מ, אז איך זה פער הרבה יותר גדול בדיוק? ויותר מזה, אמרת שב"הרבה" מקומות הממוצע "הרבה" יותר גבוהה. אז איך בדיוק "הרבה" יותר גבוה?