9 תשובות
שואל השאלה:
טוב אני הולכת להעיר את אמא שלי
טוב אני הולכת להעיר את אמא שלי
אנונימית
כן גם הייתי מעיר שיחה למדא לפני שיחמיר
שואל השאלה:
תקשיב אני לא יודעת מה לעשות וכן מי המנייאק שעקץ אותי
להעיר את אמא שלי?
תקשיב אני לא יודעת מה לעשות וכן מי המנייאק שעקץ אותי
להעיר את אמא שלי?
אנונימית
אמאלב כן בדוק עקץ אותך משהו
קודם כל, לא להילחץ פעם הבאה, לשים קרח ולראות אם זה עובר, כרגע לא רואים תמונה אך אם זו עקיצה לראות שאין עליה שום דבר(עוקץ וכו), ולרוב הסיכוי שזה יתוש, מה שכן רצוי גם שיהיה בבית כדורים נגד התקף אלרגיה למקרה ו.., זה יכול לעזור גם עם עקיצות של צירעה ודבורה, אך עדיין מצריך טיפול רפואי
תעדכני מה היה שנדע להבא מה לעשות במקרה וזה לא משהו שכיח
תעדכני מה היה שנדע להבא מה לעשות במקרה וזה לא משהו שכיח
חס וחלילה דוקטור, רק שמח שיכול לעזור:)
שואל השאלה:
https://ibb.co/8nbmd1g
זה מה שקרה
הלכתי לרופא נתנו לי כדור נגד התקף אלרגיה, ירד לי הנפיחות זה נראה יותר טוב לאט לאט תודה רבה
https://ibb.co/8nbmd1g
זה מה שקרה
הלכתי לרופא נתנו לי כדור נגד התקף אלרגיה, ירד לי הנפיחות זה נראה יותר טוב לאט לאט תודה רבה
אנונימית
וזו עקיצה?, כי השפה בכללי נראית מגורת כאילו שיחקת איתה יותר מידי, גם דברים כאלו יכולים ליצר תגובה אלרגית, ושמח לשמוע שהכל הסתדר, תקני כדורי אלרגיה מסופר פארם כדי שיהיו למקרה ו..
אם יש פריחה, אדמומיות, גרדת, צינון חזק ותחושה של גרון נסגר או משהו שהוא תסמין אלרגי קחי אחד ותלכי לרופא, זה כבר יקנה לך הרבה יותר זמן למקרה וזה משהו קשה יותר
אך בהחלט שמח לשמוע שאת בסדר ושהסתדרת
אם יש פריחה, אדמומיות, גרדת, צינון חזק ותחושה של גרון נסגר או משהו שהוא תסמין אלרגי קחי אחד ותלכי לרופא, זה כבר יקנה לך הרבה יותר זמן למקרה וזה משהו קשה יותר
אך בהחלט שמח לשמוע שאת בסדר ושהסתדרת
שואל השאלה:
תודה דוקטור פלווינג אין כמוך
תודה דוקטור פלווינג אין כמוך
אנונימית
באותו הנושא: