6 תשובות
לא חייבים, אבל נוהגים שכן
תלוי מה העדה שלך נוהגת
כן אם אתה ספרדי נהוג להתעטף בטלית גדול בזמן תפילה שחרית מהבר מצווה (וכן שמניחים תפילין)
אם אין תפילין באותו רגע אפשר גם להתעטף בטלית ולהתפלל וגם אם אין טלית יכול להניח תפילין, גם תפילין של יד לא מעכבים תפילין של ראש או ההיפך ואפשר להניח אם יש רק אחד מהם, עדות המזרח נוהגים כן להתעטף בטלית שחרית, אבל גם האשכנזים מקיימים מצוות ציצית עם הטלית קטן שעליהם (במהלך היום).
שואל השאלה:
נוסח ספרדי
נוסח ספרדי
אנונימית
אני אשכנזי ועד החתונה אנחנו לא שמים טלית
באותו הנושא: