16 תשובות
פדים טמפונים נראה כואב ומציק גם מפחיד אם הוא יתקע
פדים
כי אני פחדנית
החיים שלי מחולקים ללפני שהתחלתי להשתמש בטמפונים ואחרי, אין נוח כזה
פדים
כי זה הכי נוח
פדים
כי אני לא רצה ומטפסת על עצים בשביל מה אני צריכה טמפונים. זה לא הכי בריא להשתמש בזה על בסיס יום יומי אגב
פדים!!!
מפחיד אותי טמפונים והסכנות בזה
טמפונים, אין את הפחד הזה שאם יש משהו או לא וההרגשה המגעילה של הפד קיצר זה יותר נוח
פדים כי טמפונים זה סבל וכואב וניסיתי אלף פעם
אנונימית
טמפונים.
כי זה יותר הגייני,ללא ריחות,יותר נוח וגם בגלל שאני נגעלת מלהרגיש את הדם יוצא ממני ועם טמפון לא מרגישים כלום
אנונימית
פדים כי טמפונים מפחיד
תקשיבו טמפונים זה ממש אחלה
אם זה כואב אז אתן כנראה לא שמות את זה נכון
טמפונים וזה לא כואב בכלל אם שמים נכון
^^ניסיתי כמה חברות של טמפונים, עם מוליך, בלי מוליך, הכל לא נוח וכואב להכניס אפילו הגודל הכי קטן
פשוט לא מתחברת לזה
אנונימית
סבבה מה שעושה לך טוב
פדים הרבה יותר נוח
פנים טמפונים מפחידים אותי