7 תשובות
חומרים וכזה
מסכות פנים, סבון פנים וקרמים ואחרי שזה עבר לסימנים שמתי רטינול
הפסקתי לאכול שוקולדים ומאכלים שעושים לי פצעים וחיכיתי שיעבור לי לבד ועכשיו זה השתפר ויותר טוב אבל אם לך לא עובר לבד תלך לטיפול פנים/ רופא עור שיביא לך תכשירים לפצעים
בכללי גם צריך להוריד לחץ בחיים
לעקוב אחרי דקל!!!!
ובגדול- סרומים וסבון פנים בלי בישום אלכוהול ופראבנים
בהצלחוש❤
נב: ותדעי שאת עדיין יפה גם עם אקנה, ואנשים לא חושבים עלייך, ואם יש ממש מעט שכן אז אני מרחמת עליהם
הוספתי קישור לבלוג שלה ויש לה אינסטגרם
היא נדירה