9 תשובות
כנראה יעיפו אותם
אבל על בגריות נותנים לא?
הם כל כך מפגרים עם העיצומים האלה נשבעת אני מקווה שיפסיקו כבר את השטויות האלה שלא משפיעות על אף אחד חוץ מאיתנו הם חיים בסרט באמת
אם הם בארגון כאילו ולא מקשיבים להנחיות שלהם? אז פשוט מעיפים אותם משם זה לא קשה
בלתי נסבלים הארגון הזה
זה עדיין קיים?
מפתיע
אולי לנו כי זה בגרויות ומתכונות יש ציונים להכל חופשי תמיד
שאלה טובה
מה הקטע לא לתת לנו ציונים כאילו מה מפריע לכם
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר אז יעיפו אותם מהארגון אוי לא אבל איך זה משפיע עליהם? איך זה פוגע בהם?
אנונימית