6 תשובות
מי את חושבת שיצא פה לא בסדר? את או הם?
תתקשר אליהם
תחזרי הביתה
אני לא הייתי מבקשת כסף כי לא שמרתי על הילד
תקחי את זה כאילו יצאת לטיול ואולי תקבעי שם עם חברה שלא תרגישי שזה היה בזבוז זמן מוחלט
שואל השאלה:
אתם לא חושבים שזה יהיה קצת לא מכבד?
אנונימית
אם קבעת והם שכחו מזה וסתם ביזבזת את הזמן שלך תבקשי מהם שיעבירו לך סכום סמלי על הזמן שבוזבז
תקתקת והם לא פתחו? את יכולה לחזור הבייתה