14 תשובות
מי חשב מה אתה חופר
לא יודעת מה איתך לא אני חתמתי על טופס שירד לי דם כל חודש במשך שבוע
זה ביולוגי זה לא מחלה כלשהי לדעתי זה לגיטימי במיוחד כשהמחירים בשמיים
אני יכולה לאפשר את זה אבל יש נשים שלא יכולות לאפשר אז למה לא להוריד את המחיר למינימום או לפחות לשים בשירותים ציבוריים
זה ביולוגי זה לא מחלה כלשהי לדעתי זה לגיטימי במיוחד כשהמחירים בשמיים
אני יכולה לאפשר את זה אבל יש נשים שלא יכולות לאפשר אז למה לא להוריד את המחיר למינימום או לפחות לשים בשירותים ציבוריים
שיתנו גם לנו וגם לניצולי שואה, זה כסף הדבר הזה. לא בחרנו להיות בנות אתה יודע ויש לנו תפקיד חשוב במדינה הזאת
חיות בסרט
אני אסביר לך. כי קורה מצב שבו רק נשים מחוייבות לשלם כסף על משהו שאין להן שליטה עליו. אנחנו חייבות לקנות מוצרים מסויימים רק כי נולדנו עם פות. בנוסף טמפונים ופדים יקרים ברמות על. אז עזוב חינם, להוריד מחירים בצורה דרסטית. אם יש מחיר מפוקח על מוצרי מזון בסיסיים, למה לא על מוצרי היגיינה בסיסיים?
התקציב של המדינה מחולק בצורה בזויה,המדינה ממ מנת דברים הרבה פחות חשובים וכולנו יודעים למה אני מתכוונת.
אם לא לממן-לפחות להוריד מחירים. כשהייתי בלונדון,חבילת טמפונים עולה שם בין 6-10 שקלים (ליטרלי בדיוק אותם חברות שיש בארץ) .בגרמניה-אפשר למצוא גם ב3 שקלים,מנסיון.
המחירים בארץ פשוט כפולים.
אם לא לממן-לפחות להוריד מחירים. כשהייתי בלונדון,חבילת טמפונים עולה שם בין 6-10 שקלים (ליטרלי בדיוק אותם חברות שיש בארץ) .בגרמניה-אפשר למצוא גם ב3 שקלים,מנסיון.
המחירים בארץ פשוט כפולים.
אנונימית
אף אחד לא אומר לחלק ברחוב בחינם, להוריד את המחיר המופקע ולא רק טמפונים גם מטרנה וחיתולים
והשוואה על ניצולי שואה סתם סתמית ופאתטית אתה יכול לומר את זה על כל תקציב אחר במדינה
והשוואה על ניצולי שואה סתם סתמית ופאתטית אתה יכול לומר את זה על כל תקציב אחר במדינה
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו, לגבי זה שיש משהו שרק נשים משלמות זה משהו שאין כל כך מה לעשות איתו אבח לסבסד את זה כן יכול להיות טוב
תקשיבו, לגבי זה שיש משהו שרק נשים משלמות זה משהו שאין כל כך מה לעשות איתו אבח לסבסד את זה כן יכול להיות טוב
אנונימי
אז מה אתה רוצה
שואל השאלה:
לא יודע מה אתן ראיתן על זה אבל יש כן מלא על זה
לא יודע מה אתן ראיתן על זה אבל יש כן מלא על זה
אנונימי
אם לך היה יורד דם מהזין נראה כמה הייתם מתלוננים במיוחד שלרוב הנשים יש כאבים תוך כדי
אז אנחנו צריכות גם לקנות תרופות וגם את כל המוצרי הגיינה
אז למה לא לתמוך לא רואה מה קשה להוריד את המחירים כאילו זה ממש יפגע במדינה
בתור גבר אני לא חושבת שאתה יכול לשפוט
אני בטוחה שמשלמי המיסים נורא יתמכו ברעיון
חבל שלא שואלים אותם
אז אנחנו צריכות גם לקנות תרופות וגם את כל המוצרי הגיינה
אז למה לא לתמוך לא רואה מה קשה להוריד את המחירים כאילו זה ממש יפגע במדינה
בתור גבר אני לא חושבת שאתה יכול לשפוט
אני בטוחה שמשלמי המיסים נורא יתמכו ברעיון
חבל שלא שואלים אותם
^כן סלאיי
רק תהיה בטוח ב99.9% שאם ומחזור היה דבר של גברים, פדים וטמפונים היו בחינם
אנונימית
סלאיי