22 תשובות
אי אםשר לעשות עם זה כלום, כל אחד ועם מה שהוא מאמין אין מה לעשות רק לכבד
איזה הוכחות יש?
התנ"ך אמיתי זה ספר פיזי שליטרלי כתוב

את מה שכתוב בו אי אפשר להוכיח
אנונימי
אנונימי צודק לגמרי
שואל השאלה:
יש מלא הוכחות
אלוהים עצר את השמש ל12 שעות ואיכשהו לא כתוב על זה כלום בשום ספר אחר
(כשהשמש עוצרת ל12 שעות מישהו אמור לשים לב ולרשום את זה)
אנונימי
לא הבנתי התנך אמיתי כיאלו יש לי אותו בבית ספר אבל מה שבטוח אי אפשר לדעת ולדעתי גם לא אמיתי אז תתמודד עם דעות של אנשים כמו
אל תלכי
קרן שממש
אנונימי
מה אחי וואט דה פאק מתי אלוהים עצר את השמש ל12 שעות כל מה אתה מדבר
שואל השאלה:
מאיזושהי סיבה כל נס שאלוהים עשה קרה לפני המצאת המצלמה
אנונימי
זה לא הוכחה ^
שואל השאלה:
זבי חוטם בקרב של בני ישראל לכיבוש ארץ ישראל אחרי יציאת מצריים אלוהים עצר את השמש
אנונימי
תחשוב על זה קצת לעומק עם היה הוכחה נראלך שמישהו לא היה מאמין כי זה כבר לא נחשב אמונה עם יש הוכחה וזה למה יש אטיסטים כי אין שום הוכחה לזה שאלוהים קיים
מאיפה לך איפה ההוכחה שזה קרה לא
שואל השאלה:
זה כתוב בתנך
וברור שזה לא קרה
מה שאומר התנך לא בהכרח נכון
מה שאומר שאנחנו לא חייבים להקשיב לו
אנונימי
אה הבנתי ההוכחה שלך שזה לא אמיתי זה שזה לא רשום בשום ספר אחר
זה לא הוכחה אח
ואם אני אכתוב ספר ואומר שקרו מלא דברים
מי יוכיח שזה קרה או לא קרה בעוד 5,000 שנים?

אתה מבין
סתם לומר שזה כתוב לא מוכיח כלום לאף אחד
יש אנשים שמאמינים וזה בסדר אבל זה שאתה מנסה להוכיח משהו כי זה כתוב לא מוכיח כלום
אנונימי
אבל חיים אף אחד לא מנסה להוכיח שהוא אמיתי
להפך
מנסים להוכיח שהוא לא אמיתי
ויש כאלה שמאמינים וזה אחלה ובחירה שלהם ויש כאלה שלא מאמינים וזה גם בסדר
לדעתי כל אחד צריך להאמין במה שהוא רוצה בלי לכעוס על הצד השני שלא חושב כמוהו
מה אכפת לך? זה פוגע בך ? במישהו? תאמין במה שבאלך ותן לאנשים אחרים להאמין בצה שהם רוצים
שואל השאלה:
כן זה פוגע בי אני לא יכול להיתחתן
ולהשתמש בתחבורה ציבורית בשבת
אנונימי
אני לא חושבת שמישהו כן יכול להשתמש בתחבורה ציבורית בשבת במדינה. ולגבי להתחתן, אתה יכול, פשוט לא בארץ או לא לפי הרבנות. אבל להתחתן אפשר.
אני מסכימה איתך שזה דיי חרא של מצב ולא רק לך הדברים האלה מפריעים אבל אין מה לעשות, זו מדינת יהודים ולפי היהדות זה מה שזה. צריך פשוט להתמודד.
אבל אני מאמינה שבעתיד הדברים השתנו כי העולם התקדם יותר.
אני להטבית גם וגם אותי זה מבאס בטח אבל אני גם אדם מאמין באותה מידה וזה מבאס אותי רצח שאני לפי הדת לא יכולה להתחתן אבל מבחינה ציבורים אתה תמיד יכול.
ולגבי התחבורה הציבורית אני חא ככ רואה בזה משהו דחוך אבל אני די בטוחה שמנסים לפתח את זה
1. איזה הוכחות יש שהוא לא באמת קיים?
2. זה עניין של דעה.