3 תשובות
לדעתי 12
13 פרו מקס לדעתי או 14
איך רואים שאנשים פה לא מבינים בזה, 14 לא כי יש אותו מעבד כמו של האייפון 13 מעבר לליבה גרפית אחת, עוד הבדל הוא העדשה האולטרה רחבה שהיא קצת יותר טובה,מצלמת סלפי יותר טובה,יותר ראם וזהו...בכללי אייפון 13 בקיצור...או אייפון 13 פרו עם בא לך 120 הרץ...
אנונימי
באותו הנושא: