7 תשובות
אני :((
אני גם נראה לי ...
אני בלי לעוף על עצמי מהממת אבל לא יודעת להצטלם חחח
אני חושבת שהפנים שלי יפות(יש יותר יפות ממני כמובן ויש לי את הפאקים שלי) אבל אני לא פוטוגנית וזה טיפה מעצבן
אני לא יפה ולא פוטוגנית
חחח אני
באותו הנושא: