8 תשובות
פשוט לא לדבר על פוליטיקה
שואל השאלה:
אבל אני יודע מה הם באמת חושבים
אנונימי
להבין שכמו שלך יש דעה גם זכותו שיהיה לו
ויכול להיות שאת לא הצודקת בדעותייך
אתה יכול לאט לאט להתרחק עד שזה מגיע למצב שהם עם עצמם לא חושבים על לדבר אם להיפגש איתך
שואל השאלה:
^^א.אני בן
ב. הדעות האלה ממש גזעניות
אנונימי
זה מובן לגמרי שדעות האדם ישפיעו לך על הראייה כלפיו.
אבל לדעתי חשוב ורצוי להפריד דעות מהאדם כל עוד זה לא פוגע בך *אישית*, כל עוד האדם לא גורם לך בכוח להאמין בדעותיו, או להיות מושפע מהן ללא רצונך. תזכור את האדם שהוא מעבר, תנסה לקבל את העובדה שאין לכם את אותם הדעות וזה לא רק איתו, אלא עוד עם מליוני אנשים בעולם.
תקפיד לבחון את האדם ככפי שהוא, ולא לראות רק את מה שהוא חושב בעצמו. נסה לאט לאט, אני מאמינה שבמשך הזמן הראייה הזו תשתנה לטובה ברגע שתנסה מספיק להסתכל מעבר.
להבין שכולנו בני אדם עם דעות שונות וזה מה שעושה אותנו מיוחדים ויפים:)
אם כולנו נחשוב אותו הדבר...... בעייה גדולה.. (לא רוצה להזכיר מה קרה בהיסטוריה)
לא שופטים בן אדם על סמך הדעות או המראה שלו, אלא לפי פנימיותו