11 תשובות
שואל השאלה:
השם מתשמש שלו זה : hillel.x
השם מתשמש שלו זה : hillel.x
אנונימי
שואל השאלה:
^^זה מישהן שישב בכלא 10 שנים על שוד, חטיפה, וירי לאוויר בשכונת מגורים ויש לו הרבה תומכים ואנשים שאוהבים אותו כי הוא נחמד למרות שהוא חטף חפים מפשע
^^זה מישהן שישב בכלא 10 שנים על שוד, חטיפה, וירי לאוויר בשכונת מגורים ויש לו הרבה תומכים ואנשים שאוהבים אותו כי הוא נחמד למרות שהוא חטף חפים מפשע
אנונימי
כן אבל הוא אומר שהוא מתחרט על המעשים שלו ובלי קשר למה שהוא עשה התוכן שלו מאוד מעניין
שואל השאלה:
נכון התוכן שלו מעניין אבל הוא התנהג כמו המחבלים ולדעתי לא לכל מעשה יש סליחה. שאר הדברים עוד אפשא לסלוח לו לדעתי אבל לא על זה שהוא חטף חפים מפשע
הוא אןליי השתחרר אחריי 10 שנים אבל אןליי לחלקם זה דפק את החיים וגרם להם לפוסט טראומה ודכאונות ?
נכון התוכן שלו מעניין אבל הוא התנהג כמו המחבלים ולדעתי לא לכל מעשה יש סליחה. שאר הדברים עוד אפשא לסלוח לו לדעתי אבל לא על זה שהוא חטף חפים מפשע
הוא אןליי השתחרר אחריי 10 שנים אבל אןליי לחלקם זה דפק את החיים וגרם להם לפוסט טראומה ודכאונות ?
אנונימי
כשבן אדם עובר שינוי אמיתי רואים את זה
והוא עבר שינוי אמיתי אל תסתכל על בני אדם בתור מעשים טובים לעומצ מעשים רעים זה לא עובד ככה
כרגע הוא בהאדם טוב וזהו כיף ונעים חשמוע אותו ובמיוחד לבנאדם כמוהו יש הרבה חוכמות להציע
והוא עבר שינוי אמיתי אל תסתכל על בני אדם בתור מעשים טובים לעומצ מעשים רעים זה לא עובד ככה
כרגע הוא בהאדם טוב וזהו כיף ונעים חשמוע אותו ובמיוחד לבנאדם כמוהו יש הרבה חוכמות להציע
who? אפשר קישור?
שואל השאלה:
^לא מפריע לך אבל שהוא חטף אנשים ?
^לא מפריע לך אבל שהוא חטף אנשים ?
אנונימי
אחלה
שואל השאלה:
^אהי חושב שזאת גישה צבועה (לפחות לגביי חלק מהאנשים) אם חס וחלילה היו חוטפים מישהו שאתה מאוד אוהב ושחוטפים מישהו יש סכנה שהוא ימות היית רוצה שאותו בן אדם יקבל במה ויעביר תוכן ? וגם נגיד אם הלל היה ערבי מלא היו יוצאים עליו וקוראים לו פושע נשאר פושע
^אהי חושב שזאת גישה צבועה (לפחות לגביי חלק מהאנשים) אם חס וחלילה היו חוטפים מישהו שאתה מאוד אוהב ושחוטפים מישהו יש סכנה שהוא ימות היית רוצה שאותו בן אדם יקבל במה ויעביר תוכן ? וגם נגיד אם הלל היה ערבי מלא היו יוצאים עליו וקוראים לו פושע נשאר פושע
אנונימי
אני פשוט לא אוהב לשפוט אנשים ככה על פי מעשים שהם עשו ועכשיו הם מתחרטים ולא רק שהם מתחרטים הם מגנים אותם והם ריצו את העונש על המעשים שלהם ברצון
לא משנה מה הוא היה ערבי יהודי או הודי עדיין הייתי חושב שהוא אחלה ושאני אוהב לשמוע אותו
ואת האמצ אם היו חוטפים מישהו שאני אוהב ואז אחרי 20 שנה החוטף היה בא ומתחיל להעלות לרשתות סרטונים כאלה אני באמת הייתי שמח הייתי שמח לראות את השינוי שהוא עבר וכמה הוא מתחרט על הצער שגרם לי
אני אוהב לחיות ריאלי ולא מתוך רגש
לא משנה מה הוא היה ערבי יהודי או הודי עדיין הייתי חושב שהוא אחלה ושאני אוהב לשמוע אותו
ואת האמצ אם היו חוטפים מישהו שאני אוהב ואז אחרי 20 שנה החוטף היה בא ומתחיל להעלות לרשתות סרטונים כאלה אני באמת הייתי שמח הייתי שמח לראות את השינוי שהוא עבר וכמה הוא מתחרט על הצער שגרם לי
אני אוהב לחיות ריאלי ולא מתוך רגש
שואל השאלה:
^מעריך את הכנות
אני לא חושב שהוא עשה שינוי מלא כי הוא עוקץ אנשים שעוקצים אותו או שואלים אותו שלאות שלא נעימות לו וזה לא שינוי אמיתי
אני אישית גם לא חושב שקטינים צריכים להיחשף לתוכן שלו
^מעריך את הכנות
אני לא חושב שהוא עשה שינוי מלא כי הוא עוקץ אנשים שעוקצים אותו או שואלים אותו שלאות שלא נעימות לו וזה לא שינוי אמיתי
אני אישית גם לא חושב שקטינים צריכים להיחשף לתוכן שלו
אנונימי
באותו הנושא: