4 תשובות
לא נורא, פעם אחת מותר.
תקרא לזה- "מצוות החג",
כאילו זה חד פעמי.
ואתה יכול להכין נגיד-
פיצה כוסמין וזה..
לא נורא זה חד פעמי
חריגה של יום אחד לא תעשה כלום
זה חג קח את זה בקלילות ותהנה :)