5 תשובות
תלבשי משהו נוח
לא חייב שיהיה יפה מידי אפשר אפילו פשוט לבן
כן אני חושבת שפשוט תלבשי משהו לבן
כן, להתלבש כדי להראות כבוד לאירוע ולאורחים האחרים.
אכן כן
אנונימית
כן מתלבשים
כי כולם היו לבושים ורק אתה בפיג'מה זה יהיה לא מכבד