10 תשובות
לאא
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימי
שואל השאלה:
אשמח שתסבירו
אם לומר את האמת, דיברנו כמה ימים ודיי נדלקתי עליה ממש, היא חמודה מאוד
אשמח שתסבירו
אם לומר את האמת, דיברנו כמה ימים ודיי נדלקתי עליה ממש, היא חמודה מאוד
אנונימי
כן, זה שהיא אובססיבית לסלבריטי קראש שלה לא אומר שהיא לא אוהבת אותך.
זה נורמלי להיות אובססיבי למשהו, אל תפסול אותה בגלל זה.
אני לא הייתי פוסלת.
חג שמח!
זה נורמלי להיות אובססיבי למשהו, אל תפסול אותה בגלל זה.
אני לא הייתי פוסלת.
חג שמח!
זה סיוט
האקס שלי היה אוהב קייפופ
מעלה כל דבר שקשור לזה
פשוט אובססיבי לזה וזה הציק אז לכן לדעתי עדיף שלא
אני יודעת שזה שונה אבל זו דוגמה
האקס שלי היה אוהב קייפופ
מעלה כל דבר שקשור לזה
פשוט אובססיבי לזה וזה הציק אז לכן לדעתי עדיף שלא
אני יודעת שזה שונה אבל זו דוגמה
אני חושבת שכן אם אתה מחבב אותה והיא אותך כי תכלס כמעט לכל בחורה יש קראש מפורסם שכניראה לא תהיה איתו אז כן
לא, הן תמיד מוזרות והזויות ופשוט לא.
לא רואה סיבה לא לנסות, מקסימום לא ילך ותיפרדו
שואל השאלה:
נמאס להיפגע מנשים ולבזבז את הזמן שלי על מי שלא שווה את זה
נמאס להיפגע מנשים ולבזבז את הזמן שלי על מי שלא שווה את זה
אנונימי
תתן צ'אנס ואם זה ממש בקטע שכבר מתחיל לעצבן אותך תתדבר איתה על זה
באותו הנושא: