2 תשובות
כי כשהוא היה איתך הוא לא היה ככה ופתאום שהוא לא איתך הוא מתנהג הרבה יותר טוב ככה שאולי את אומרת לעצמך "למה הוא לא ההיה ככה כשעוד היינו ביחד"
כי זה כואב לראות שטוב למישהו שעשה לך רע, גם אני ככה
זה בסדר, תני לזה זמן לעבור
זה בסדר, תני לזה זמן לעבור
באותו הנושא: