30 תשובות
שואל השאלה:
זה כמו לחגוג את פסח בסעודות עם לאפות
זה כמו לחגוג את פסח בסעודות עם לאפות
אנונימי
לא
למה אסור
^^^^^^^זה לא בדיוק
אבל אנשים שמחללים בכל מקרה את החג ועושים זה כמו כל עבירה אחרת שהם עושים בחג...
אבל אנשים שמחללים בכל מקרה את החג ועושים זה כמו כל עבירה אחרת שהם עושים בחג...
כן אסור לפי ההלכה.
שואל השאלה:
אמרתי לדוגמא.. ברור שזה לא באמת אותו דבר וגם אין היום כרת..
ואסור בגלל שזה כמו שבת, ובסוף מלחמת מים גורמת להרבה דברים שאסור לעשות
אמרתי לדוגמא.. ברור שזה לא באמת אותו דבר וגם אין היום כרת..
ואסור בגלל שזה כמו שבת, ובסוף מלחמת מים גורמת להרבה דברים שאסור לעשות
אנונימי
^^^^כי זה סחיטה (של בגדים..) ואסור בחג ושבת
תשמע לי אישית לא אכפת, אני אתאיסטית.
אבל דודים שלי דתיים והם עושים מלחמת מים, יש לך מקור לכך שזה אסור שאוכל להגיד להם?
אבל דודים שלי דתיים והם עושים מלחמת מים, יש לך מקור לכך שזה אסור שאוכל להגיד להם?
שואל השאלה:
זה יום טוב וביום טוב אסור להשקות, כי זה כמו שבת וגם כנראה סוחטים את הבגדים שזה עוד משהו שאסור
זה יום טוב וביום טוב אסור להשקות, כי זה כמו שבת וגם כנראה סוחטים את הבגדים שזה עוד משהו שאסור
אנונימי
השקיה לפי הגדרתה קשורה לצמחים, איך זה קשור?
ואם לא סוחטים? הרי אפשר לשים ישר בסל הכביסה / לתלות לייבוש
ואם לא סוחטים? הרי אפשר לשים ישר בסל הכביסה / לתלות לייבוש
לתלות אסור משום מראית העין
לזרוק מים או ביצים או כל דבר אחר זה זלזול גמור בתורה ואסור.
הרב המקובל אמר שיתעוררו הרבה דינים על אדם שיעשה את הדבר הזה. זה זלזול במים ובתורה כמובן.
לזרוק מים או ביצים או כל דבר אחר זה זלזול גמור בתורה ואסור.
הרב המקובל אמר שיתעוררו הרבה דינים על אדם שיעשה את הדבר הזה. זה זלזול במים ובתורה כמובן.
אנונימי
אופס..עשיתי את זה אתמול. לא בשבועות..
אבל לפי הטענה הזאת גם ללכת לבריכה זה אסור, כי אלו מים ללא תועלת, וזה בזבוז ענקי של מים שבסוף שופכים בסוף החופש הגדול, אז לדעתי כל מי שאומר שאסור לעשות מלחמת מים אבל הולך לבריכה הוא צבוע וגם לו אין ערך למים.
אבל לפי הטענה הזאת גם ללכת לבריכה זה אסור, כי אלו מים ללא תועלת, וזה בזבוז ענקי של מים שבסוף שופכים בסוף החופש הגדול, אז לדעתי כל מי שאומר שאסור לעשות מלחמת מים אבל הולך לבריכה הוא צבוע וגם לו אין ערך למים.
אנונימית
מה הקשר? אז ללכת לים זה אסור ?
פה המים נשפכים זה אחד
כמויות
דבר שני לאדם נגרם נזק כלשהו. חולצה שלו שהתרטבה והלכה. חולצה נקרעה או ביצים שזרקו עליו
כל נזק כזה ואחר זו תביעה גדולה בשמיים זה גזל גמור לאדם
עצם זה שאדם שפך מים על אדם גרם לו לנזק לחולצה לגוף לפנים זו תביעה חמורה
ואם הוא לא דואג לו זה גזל
מעבר לזה שזה זלזול במים
פה המים נשפכים זה אחד
כמויות
דבר שני לאדם נגרם נזק כלשהו. חולצה שלו שהתרטבה והלכה. חולצה נקרעה או ביצים שזרקו עליו
כל נזק כזה ואחר זו תביעה גדולה בשמיים זה גזל גמור לאדם
עצם זה שאדם שפך מים על אדם גרם לו לנזק לחולצה לגוף לפנים זו תביעה חמורה
ואם הוא לא דואג לו זה גזל
מעבר לזה שזה זלזול במים
אנונימי
שואל השאלה:
כמובן שגם לפי ההלכה אסור ללכת לבריכה^
כמובן שגם לפי ההלכה אסור ללכת לבריכה^
אנונימי
זה רק מחמירים מאוד מאוד.
אפשר את המקור שאומר שאסור ללכת לבריכות? בעיניי זה שטויות. ^
אפשר את המקור שאומר שאסור ללכת לבריכות? בעיניי זה שטויות. ^
בקיצור התורה נגד כיף?^^
אנונימית
בריכה מעורבת? חוץ מזה שמכלל ההלכה זה אסור לגמרי
לשפוך מים כדרך החג או מנהג הזה זה איסור גמור
לשפוך מים כדרך החג או מנהג הזה זה איסור גמור
אנונימי
תלוי בבריכה נכון אשריך
אם יש הפרדה כלשהי או רק מין אחד מסוג אחד זה בסדר לדעתי
אם יש הפרדה כלשהי או רק מין אחד מסוג אחד זה בסדר לדעתי
אנונימי
אתם פשוט צבועים כל פעם שאתם מורידים מים באסלה על פיפי מסכן אתם מבזבזים יותר כמויות ליטרים של מים כל יום מאשר בשבועות, אם ככה אז אסור בכלל להתפנות באסלה, בואו נחזור לעשות בטבע
אנונימית
נשמה
אולי תקראי הכל לפני שאת זורקת את כל ההאשמות
תגידי לי יש הבדל בין מים שזורקים לחינם לבין צורך בשימוש?
חוץ מזה הסברתי לך מה האיסור במים. העניין של נזק וגזל
אז אל תתחכמי אני אומר מה שמעתי בהלכה
אל תהיי חכמה גדולה בסדר?
בסדר?
אולי תקראי הכל לפני שאת זורקת את כל ההאשמות
תגידי לי יש הבדל בין מים שזורקים לחינם לבין צורך בשימוש?
חוץ מזה הסברתי לך מה האיסור במים. העניין של נזק וגזל
אז אל תתחכמי אני אומר מה שמעתי בהלכה
אל תהיי חכמה גדולה בסדר?
בסדר?
אנונימי
שואל השאלה ועוד מישהו אנונימי
אתם פשוט גורמים לאנשים פה לחשוב שהדת מזעזעת ואוסרת דברים סתם.
אל תרשמו דברים שרק מחמירים מאוד מקיימים זה סתם גורם לזה שיחשבו שהדת עם הלכות מחמירות מאוד, שבתכלס? דתיים וחרדים נורמאלים לא מקיימים את הדברים האלה כמו לא ללכת לבריכה,כי זה שטויות.
אתם פשוט גורמים לאנשים פה לחשוב שהדת מזעזעת ואוסרת דברים סתם.
אל תרשמו דברים שרק מחמירים מאוד מקיימים זה סתם גורם לזה שיחשבו שהדת עם הלכות מחמירות מאוד, שבתכלס? דתיים וחרדים נורמאלים לא מקיימים את הדברים האלה כמו לא ללכת לבריכה,כי זה שטויות.
אני כן חכמה גדולה כי אנחנו פרנציפ מדברים על בזבוז מים אז בוא נדבר על זה עד הסוף בלי צביעות
"צורך בשימוש" יש לך פיפי למה אתה צריך מים כדי להוריד את הפיפי באסלה? אתה יכול גם להשתין באמבטיה או בכיור והפיפי ירד ישר לביוב, אם חושבים על זה אין באמת צורך לזרוק 6 ליטר כדי להוריד פיפי לביוב
הורדת המים בשירותים היא אחת הפעולות הצורכות הכי הרבה מים. מרבית השירותים צורכים בין 15 ל- 23 ליטר מים בכל הורדה.
כל פעם שאתה לוחץ על האסלה אתה פאקינג מבזבז יותר מים משבועות, עקרונית בלי קשר להלכה. ועל מה אתה מבזבז? על פיפי שיכל להתייבש במקום זה באדמה ולהשקות משהו או לרדת ישר לביוב דרך כיור או אמבטיה..
"צורך בשימוש" יש לך פיפי למה אתה צריך מים כדי להוריד את הפיפי באסלה? אתה יכול גם להשתין באמבטיה או בכיור והפיפי ירד ישר לביוב, אם חושבים על זה אין באמת צורך לזרוק 6 ליטר כדי להוריד פיפי לביוב
הורדת המים בשירותים היא אחת הפעולות הצורכות הכי הרבה מים. מרבית השירותים צורכים בין 15 ל- 23 ליטר מים בכל הורדה.
כל פעם שאתה לוחץ על האסלה אתה פאקינג מבזבז יותר מים משבועות, עקרונית בלי קשר להלכה. ועל מה אתה מבזבז? על פיפי שיכל להתייבש במקום זה באדמה ולהשקות משהו או לרדת ישר לביוב דרך כיור או אמבטיה..
אנונימית
תגידי
את רוצה שאני אשקר כדי שיאהבו אותך? לא נכון?
אני אומר את האמת
ללכת לבריכה מעורבת. אסור. לא מעורבת כשיש רק מין אחד ומציל מאותו המין בסדר
לזרוק מים בשבועות זה אסור. זה זלזול במים ואין קשר בכלל לחג ולתורה. תמה ההסבר לזה שהיו זורקים מים. בני ישראל היו זורקים מים אחד על השני?
תודה
את רוצה שאני אשקר כדי שיאהבו אותך? לא נכון?
אני אומר את האמת
ללכת לבריכה מעורבת. אסור. לא מעורבת כשיש רק מין אחד ומציל מאותו המין בסדר
לזרוק מים בשבועות זה אסור. זה זלזול במים ואין קשר בכלל לחג ולתורה. תמה ההסבר לזה שהיו זורקים מים. בני ישראל היו זורקים מים אחד על השני?
תודה
אנונימי
את זורקת האשמות בבקשה תקראי כמו שצריך
ממתי לשפוך מים על אנשים מהחלון
לזרוק ביצים זו הלכה בחג?
בבקשה. איפה ההגיון פה?
ממתי לשפוך מים על אנשים מהחלון
לזרוק ביצים זו הלכה בחג?
בבקשה. איפה ההגיון פה?
אנונימי
cobra היקר
ממה שיצא לי לדבר איתך ודיברנו לא מעט. אתה אדם ממש נחמד ונעים כיף לשמוע ממך
אני לא רב פה זה נטו דיון. לפחות אצלי
אין פה לריב מבחינתי
ממה שיצא לי לדבר איתך ודיברנו לא מעט. אתה אדם ממש נחמד ונעים כיף לשמוע ממך
אני לא רב פה זה נטו דיון. לפחות אצלי
אין פה לריב מבחינתי
אנונימי
אין בעיה מכבד אותך פה
:)
אתה אדם נעים וממש נחמד
:)
אתה אדם נעים וממש נחמד
אנונימי
נורא ביותר שיש אנשים שלא לומדים הלכה כי 'הם נולדו דתיים'
יש מודעות לזה שבערב שבועות אמורים לאכול בשר
אני תמיד חשבתי שזה באמת מנהג