7 תשובות
כן, אבל כדאי להוסיף גם קצת גבינה
ברורר לי זה יותר טעים עם
כע
זה עניין של העדפה אישית, אבל יש אנשים שנהנים מחביתות עם טונה.
כןן
ואני מוסיפה סלט וזה אלוהי