7 תשובות
כן, אבל כדאי להוסיף גם קצת גבינה
ברורר לי זה יותר טעים עם
כע
יאפ
זה עניין של העדפה אישית, אבל יש אנשים שנהנים מחביתות עם טונה.
כןן
ואני מוסיפה סלט וזה אלוהי
ואני מוסיפה סלט וזה אלוהי
באותו הנושא: