8 תשובות
בהחלט
שואל השאלה:
הוא לא יעשה לי כלום? כאילו הוא יותר חרמן מימני לא?
הוא לא יעשה לי כלום? כאילו הוא יותר חרמן מימני לא?
אנונימית
תשמעי, אין גיל לאהבה אבל רצוי שתתאהבי במישהו בגילך אבל עם הוא בקטע שלך אז לכי עלזה
נורמלי.. אני התאהבתי במי שהוא בן 20
ברור שזה נורמאלי!
שנתיים זה לא הבדל גילאים כל כך גדול.. זה בסדר
שנתיים זה לא הבדל גילאים כל כך גדול.. זה בסדר
חח בטח שזה נורמלי. הוא גדול ממך בסה"כ שנתיים, זה לא נורא שתהיו ביחד אפילו xd
יש לי חברה בגיל שלך (כיתה ז', נכון?) שיש לה חבר בכיתה ט'. זה אחלה ^^ תמיד כיף שיש חבר שגדול ממך (לא בקטע פדופילי. לא נגיד בת 13 עם בן 40!) זה באמת נחמד ^^
יש לי חברה בגיל שלך (כיתה ז', נכון?) שיש לה חבר בכיתה ט'. זה אחלה ^^ תמיד כיף שיש חבר שגדול ממך (לא בקטע פדופילי. לא נגיד בת 13 עם בן 40!) זה באמת נחמד ^^
ברור שכן זה כולה שנתיים ><
לאהבה אין גיל, בהצלחה
באותו הנושא: