9 תשובות
צודק לגמרי
ואני לא מאמינה, אני בטוחה(!!) שטוב לה שם.
יהי זכרה ברוך 3/>
אמרת יפה, שכויח
אי אפשר לדעת מה יש למעלה מה הדין שלה
רק בורא עולם יודע
נקווה שטוב
היא כבר ממש סבלה ועברה כל כך הרבה..
אמנם זה עצוב מאוד שהיא נפטרה כי אני זוכרת שהיא כל כך פחדה מהמוות שהיא ראתה אותו צפוי לה.
אבל אני מניחה שהיא במקום שהיא כבר לא מרגישה כאב או סבל.
גם אם היא הייתה מחלימה מהאנורקסיה, החוויה שהיא עברה לעולם לא הייתה מרפה ממנה.

היא נפטרה אמנם אבל השאירה אחריה משמעות. לדעתי המוות שלה הוא סמלי - הסיפור שלה באמת מעורר השראה ויותר מודעות שיכולה להתקבל אצל הרבה נשים , ילדות ונערות
יהי זכרה ברוך, מאמינה שטוב לה עכשיו היא סבלה המון בעולם הזה
מכירה את המצב מהתמודדות אישית שלי ומבינה כמה כאב לה וכמה זה קשה
שואל השאלה:
^^^ מסכים ומחזק
אני גם לא מבין למה אנשים מרעיבים את עצמם זה לא בריא וזה מאוד מסוכן וזה עלול להתדרדר למצבים כמו כאלה חס וחלילה
^ אני חושבת שבקטע הזה הם לא רוצים להרעיב את עצמם, זה כבר פשוט משהו אצלם שכבר לא יכול להפסיק שהתחיל ממשהו קטן. בטוח יש לך איזה הרגל שאתה לא מפסיק, אז לדעתי זה בדיוק מה שקרה לה רק בקטע הזה. חוץ מזה החברה היום מגדירה אנשים שמנים כמכוערים ורזים כיפים וזה מה שגורם לכך, אנשים חושבים שהם שמנים אז הם עושים הכל כדי להראות יפה ורזים וזה גורם לדברים האלו
נסיך האתר
היי מעבר לזה שלהגיד כזה דבר זה חסר רגישות ושיפוטי, אני רק אומרת
במקרים מסוימים זה פשוט בלתי נשלט. זו מחלה נפשית
ובשלב מסוים הגוף לא מסוגל לקבל את האוכל. הוא דוחה אותו אחרי כל כך הרבה זמן שלא קיבל אותו
צודק
אני חושבת שיותר טוב לה למעלה
לפחות עכשיו היא לא סובלת יותר
יהי זכרה ברוך