4 תשובות
נוקיה 250, ממש טוב , עם מצלמה ונגן. עולה בערך 280 שקל. יש לי אותו והוא פצצה
שואל השאלה:
תודה אח
אנונימי
סליחה סליחה סליחה!!! נוקיה 225
לא יודעת למה כתבתי 250 חח התבלבלתי. אבל תבדוק בגוגל זה דגם ממש סבבה ❤בהצלחה