5 תשובות
אין לי רעיון אבל זה יפה רצח
האמת שאני לא ממש מבינה באומנות אז לא יודעת (סליחה), אבל זה ממש יפה!
מדהים
הייתי מוסיפה ציורים קטנים של עצמות ושיניים, או מייבשת פרחים ומדביקה.
או ציורים של פרחים נבולים/ ניצנים.
^נהדר שכתבת בדיוק אותו הדבר רק בניסוח שונה.
שקול להוסיף רישומים קטנים של עצמות, שיניים או פרחים/ניצנים קמלים כדי לשפר את העיצוב.