4 תשובות
חדמש הדתיים
אני הכי מזדהה איתם
אבל בכל משפחה יש משהו טוב
האלה של העצמאות או האלה של החינוך טבעי
משפחת צברי חדמש
בכל משפחה יש משהו טוב, קשה לומר מי הכי טוב.