4 תשובות
כן מהי הבעיה
שואל השאלה:
הוא לא כותב ברור
הוא לא כותב ברור
אנונימית
אולי הספר שלך יד 10
אחלה ספרים!
הבעיה היחידה היא שהשאלות בהתחלה ממש קלות והשאלות בסוף (מוגדרות כשאלות סיכום) בדרך כלל יותר קשות מהבגרות.
ממליצה לך לתרגל גם מבגרויות
הבעיה היחידה היא שהשאלות בהתחלה ממש קלות והשאלות בסוף (מוגדרות כשאלות סיכום) בדרך כלל יותר קשות מהבגרות.
ממליצה לך לתרגל גם מבגרויות
באותו הנושא: