5 תשובות
לא
xxg
זוג צריך לדעת לעבור משברים בצורה יפה.. אם כל משבר או רוב המשברים שלהם זה לשבור את כל הכלים אז הם כן יכולים להתחתן מבחינת יכולת.. אבל זה מאה אחוז מתישהו יגמר בגירושים וחבל. משיכה מתישהו נעלמת, היופי מתישהו הולך, מה שמחזיק זוג שנים רבות זה החיבור והכמייה שיש בניהם.
זוג צריך להיות קודם כל החברים הכי טובים שיש.. ואם הם רבים המון אז נשמע שהחברות בניהם לא הכי טובה, וזאת הבעיה לדעתי.
האמת שעשו בדיקה וסקר,ורק 3% מכל הזוגות בתיכון נשארים ביחד לכל החיים.
ולשאלה - אני לא חושבת.
לא
זה יהיו נישואין מאוד לא יציבים
לא
אבל יש ויש. תלוי באנשים
אני לא מכלילה