11 תשובות
מזל טובב!!❤
תכתבי לה משהו כזה:
לילדה הכי מדהימה שהכרתי,
מלא מזל טוב!!!
הרבה אושר,עושר, בריאות ושמחה.
אני נורא אוהבת אותך
(תוסיפי גם בדיחה פרטית)
תכתבי לה משהו כזה:
לילדה הכי מדהימה שהכרתי,
מלא מזל טוב!!!
הרבה אושר,עושר, בריאות ושמחה.
אני נורא אוהבת אותך
(תוסיפי גם בדיחה פרטית)
משהו אישי ומשמח מלא מהבדיחות שלכן ומהרגעים שלכן יחד
שואל השאלה:
לחברה הכי טובה שלי בעולם❤
אני אוהבת אותך ברמות
ואני אפסיק לאהוב אותך כש:
יהיה לי 107% סוללה
כשהמורה תחלק מבחן אחרי יומיים
כשכדור הארץ יהיה בצורת פיצה
בקיצור...אני לא אפסיק לעולם
אין עלייך בעולם הזה ואני מאחלת לך כל דבר טוב שיכול לקרות לבן אדם. אושר,עושר,יושר,כושר, אהבה,בריאות,שמחה,צחוק ועוד
וכבר ציינתי שאין עלייך בעולם הזה?
היום הכי טוב בחיים שלי היה היום שבו פגשתי אותך ואלוואי הייתי זוכרת יותר פרטים מימנו, הייתי רוצה לעשות לו שידור חוזר (למרות שאנחנו בטח מזה קרינג' שם חחח)
קיצור...i love you
באהבה, סטלה❤❤
(זה מה שכתבתי לה, יש גם אימוג'ים פשוט לא רואים את זה, ובסוף רשמתי באהבה מסטלה כי למי שלא מכיר ווינקס קיצור גדלנו על זה ממש ותמיד אהבנו לראות את זה, אנחנו עדיין רואות את זה כשאין מה לראות. אז, זה יפה?)
לחברה הכי טובה שלי בעולם❤
אני אוהבת אותך ברמות
ואני אפסיק לאהוב אותך כש:
יהיה לי 107% סוללה
כשהמורה תחלק מבחן אחרי יומיים
כשכדור הארץ יהיה בצורת פיצה
בקיצור...אני לא אפסיק לעולם
אין עלייך בעולם הזה ואני מאחלת לך כל דבר טוב שיכול לקרות לבן אדם. אושר,עושר,יושר,כושר, אהבה,בריאות,שמחה,צחוק ועוד
וכבר ציינתי שאין עלייך בעולם הזה?
היום הכי טוב בחיים שלי היה היום שבו פגשתי אותך ואלוואי הייתי זוכרת יותר פרטים מימנו, הייתי רוצה לעשות לו שידור חוזר (למרות שאנחנו בטח מזה קרינג' שם חחח)
קיצור...i love you
באהבה, סטלה❤❤
(זה מה שכתבתי לה, יש גם אימוג'ים פשוט לא רואים את זה, ובסוף רשמתי באהבה מסטלה כי למי שלא מכיר ווינקס קיצור גדלנו על זה ממש ותמיד אהבנו לראות את זה, אנחנו עדיין רואות את זה כשאין מה לראות. אז, זה יפה?)
אנונימית
וואו מושלםם םם םם
^^אימלהה מדהיםם!!
מלא מזל טוב!❤
מלא מזל טוב!❤
אמן היה לי חברה כמוך
לשאלה : תכתבי לה ברכה מהלב ותספרי על כמה את שמחה בזה שהיא חברה שלך
לשאלה : תכתבי לה ברכה מהלב ותספרי על כמה את שמחה בזה שהיא חברה שלך
מושלםם
מזל טוב3>
מזל טוב3>
את יכולה לכתוב לה ככה, או לפחות לקחת משפטים מהברכה הזו;
"ל-x, אני מאחלת לך יום הולדת שמח, אושר ועושר בריאות והצלחה בכל.
שתגשימי את כל משאלות ליבך, שתמיד תהי שמחה ומאושרת, שתחייכי אל העולם והוא יחייך אלייך בחזרה.
שתמיד תהי מוקפת באנשים טובים וחמים, ושלעולם לא תרגישי בודדה.
מאחלת לך שתגיעי לכל פסגה ומטרה שתציבי לעצמך.
שתטיילי בכל העולם ותגיעי למקומות יפים ומיוחדים, אני מאחלת לך את כל הטוב ביקום.
תודה על חברה כמוך, ועל כל מה שאת עושה ועשית בשבילי. שיהיה מזל טוב 3>"
תהנו בסרט ושיהיה בהצלחה עם החגיגוצ והמתנה! את יכולה לקחת מהברכה הזו כל מיני משפטים או מה שבא לך.
עריכה: עכשיו ראיתי את הברכה שכתבת לה. ממש אהבתי, במיוחד את ה"אני אפסיק לאהוב אותך כש"
"ל-x, אני מאחלת לך יום הולדת שמח, אושר ועושר בריאות והצלחה בכל.
שתגשימי את כל משאלות ליבך, שתמיד תהי שמחה ומאושרת, שתחייכי אל העולם והוא יחייך אלייך בחזרה.
שתמיד תהי מוקפת באנשים טובים וחמים, ושלעולם לא תרגישי בודדה.
מאחלת לך שתגיעי לכל פסגה ומטרה שתציבי לעצמך.
שתטיילי בכל העולם ותגיעי למקומות יפים ומיוחדים, אני מאחלת לך את כל הטוב ביקום.
תודה על חברה כמוך, ועל כל מה שאת עושה ועשית בשבילי. שיהיה מזל טוב 3>"
תהנו בסרט ושיהיה בהצלחה עם החגיגוצ והמתנה! את יכולה לקחת מהברכה הזו כל מיני משפטים או מה שבא לך.
עריכה: עכשיו ראיתי את הברכה שכתבת לה. ממש אהבתי, במיוחד את ה"אני אפסיק לאהוב אותך כש"
ברכה
שואל השאלה:
^מסורת מהממת, אהבתי
^מסורת מהממת, אהבתי
אנונימית
kitty את פאקינג סאחית
באותו הנושא: