4 תשובות
מצטרף
אנונימי
קרם הסרת שיער זה כמו גילוח אז או שתעשי לייזר או שעווה עדיף לך
לא, תעשי חימצון והשיערות יהיו בלונדיניות ואז לא יראו אותן
שואל השאלה:
^^ שמעתי על קרם שנקרא mud&more שזה נראה כאילו עושים שעווה זה נכון?
אנונימית