9 תשובות
בגלל שזה לא עובד ככה, זה משתלט עליך
אז זהו שהפרעות אכילה ואנורקסיה זה לא קל להתמודד עם זה ובטח שלא קל להתחיל פשוט לאכול
לא. זאת בידיוק ההפרעה היא לא ראתה את עצמה רזה כמו שאנחנו רואים, גם במצב שלה היא עדין רצתה להוריד במשקל עוד וראתה "שומנים" (לפי ראיון של לפני כמה חודשים) ויש פה משהו מעבר לרצות להיות רזה ודימוי גוף נמוך, זה משהו נפשי,טראומה,דרך התמודדות,שליטה
הפרעות אכילה לא פשוט מפסיקות ברגע שאתה מגיע למטרה שהצבת לעצמך.
עם אנורקסיה אין דבר כזה "רזה מספיק". קארין (ז"ל) ידעה שהיא נראתה חולה, אצלה זה כבר הפסיק להיות לגבי המשקל ונהיה לגבי שליטה.
הפרעת אכילה היא לא רק מחלה שמפריעה לאכול.
זאת מחלת נפש.
היא משנה את הדרך שבה את רואה את עצמך.
גם אם מישהי נראית כמו שלד, כשיש לה הפרעת אכילה היא תחשוב שהיא שמנה.
אני הייתי באנורקסיה קשה ושקלתי 28 קילו ועברתי התקף לב בגיל 18, העניין הוא שהפרעות אכילה זה נפשי ואוכל זה רק סמפטום,ההפרעה גורמת לך להרגיש שמן גם אם נמצאים ברזון מסוכן עדיין רואים שומן, ההפרעה הזו זה פוביה מהשמנה, כל הזמן מחפשים מאיפה להוריד, וככל שבן אדם נמצא יותר בהפרעה יש לו פחות סיכויים לצאת מימנה, לי למשל תמיד היו שם ותמיד הוציאו אותי מהבית ויום אחד החלטתי שאני רוצה להחלים וזה לקח לי זמן להתחיל לאכול אבל קארין (ז"ל) לצערי לא רצתה להחלים ובסוף וויתרה כי היה לה קשה, זה נכון שזה מאבק יום יומי, היום 555 אני בן אדם בלי הפרעת אכילה אבל לא אשכח את ההפרעה הזו ומה שהרגשתי, זה כמו רצון לאכול אבל לא יכולים זו הרגשה נוראית, בכל אופן כשהתחלתי לאכול כל יום הוספתי קצת וקיבלתי תמיכה ודיברו איתי המון ולצערי לקארין (ז"ל) לא היה את זה, כל דבר שאכלה אמא שלה אמרה לה שזה לא מספיק אז לגטימי שתוותר בסוף, בכל אופן מקווה שעזרתי ואגב תאהבו את עצמכם חא משנה מה כולכם שווים! משקל זה רק מספר!
אנונימית
שואל השאלה:
את מהממת וכל הכבוד!!!
ממש ממש תודה לך אם תצטרכי משהו את מוזמנת לפרטי ❤
זה לא עובד ככה, כשהיו לי הפרעות אכילה לא באמת ידעתי איך אני נראית במציאות ורק אחרי שהחלמתי יחסית ראיתי כמה חולה הייתי