10 תשובות
וואי חלום ארצות הברית
הייתי לפני שנתיים גם לחודש מטורף ברמות
את לא תרצי לחזור
הייתי לפני שנתיים גם לחודש מטורף ברמות
את לא תרצי לחזור
את הולכת לטייל? אני היית בארצות הברית 25 ימים ובאמת שיש כל כך הרבה מה לעושת. אני מאוד אוהב לטייל ולטייל שם זה באמת אחד הדברים הכי יפים שראיתי - ממש כמו כוכב אחר, אני לא צוחק. לכי, אני מבטיח לך שתהני ואת כבר תראי שיש המון מה לעשות!
תהניי תעשי מלא שופינג
קניות תמיד האטרקציה הכי טובה ותטילי תעשי תמונות תהני
שואל השאלה:
כןכן אני אטייל אמאלה אני מתרגשת אבל מצד שני אני מפחדת שאני אפספס מקומות שווים ואני אדע על קיומם אחריי שכבר חזרתי לארץ בגלל זה אני שואלת
כןכן אני אטייל אמאלה אני מתרגשת אבל מצד שני אני מפחדת שאני אפספס מקומות שווים ואני אדע על קיומם אחריי שכבר חזרתי לארץ בגלל זה אני שואלת
אנונימית
תבדקי בגוגל
במיאמי יש הרבה טיולי סירות וכאלה שנראים נחמדים
יש גם אקווריום וגן חיות מאוד מושקע
יש גם אקווריום וגן חיות מאוד מושקע
ללכת לשופינג
לפארק הלאומי
ג'ונגל הקופים
קירות ויינווד
סיקווריום
לפארק הלאומי
ג'ונגל הקופים
קירות ויינווד
סיקווריום
גם אני טס לחודש שלם, מתי ולאן את טסה?
אנונימי
שואל השאלה:
20.7 ואני לא אהיה במקום אחד אני אטייל אני אהיה במיאמי, טקסס, מקסיקו, לואיזיאנה
20.7 ואני לא אהיה במקום אחד אני אטייל אני אהיה במיאמי, טקסס, מקסיקו, לואיזיאנה
אנונימית
באותו הנושא: