6 תשובות
מה זאת אומרת?
אנונימי
אם יש לך הסעה לבית ספר או משהו אז יש לך מלווה
כן, את צריכה מלווה בחצי שנה הראשונה, (שלושה חודשים - מלווה יום ולילה. ועוד שלושה - רק לילה).
ואחרי זה,
עד שנתיים, מותר לך להסיע עד שני אנשים, בלי מלווה. ויותר מזה (3-4+) - צריך מלווה.

נ.ב. מלווה; זה אדם שמלאו לו עשרים וחמש שנים, ועם 5+ שנים רישיון.
או אדם שמלאו לו שלושים שנה, ועם 3+ שנים רישיון.

שמחתי לעזור:)
אנונימי
שואל השאלה:
איך מקבלים?
אם את 18 אז לא אבל אם את פחות מ18 אז את יכולה לקבל אישור בלי נלווה
שואל השאלה:
נגיד אם אני מקבלת רישיון לפני גיל 18 אני צריכה ברכב מלווה? מישהו שיותר גדול מ18