התחברות
הרשמה
זה הגיוני שהוצאתי רישיון לפני חצי שנה ובהתחלה ממש התלהבתי לנהוג ורק חיפשתי הזדמנויות ועכשיו זה משעמם אותי ממש?
לעוד מישהו זה קרה?
23 במאי 2023, 14:41
רשיון נהיגה
נהיגה
5 תשובות
לגמרי
aleinad
גם אני ככה
ד
דובי וארמור
כן.
א
אני בסדר, העולם דפוק (בן)
כן זה נשמע הגיוני
❤
❤moonlight❤
הגיוני אני גם לא מתלהב לנהוג
ת
תברחו מ-מני
באותו הנושא:
הגיוני שהוצאתי 10,500 על רישיון?
הוצאת רישיון בגיל 24 - אני בן 24 רק עכשיו הוצאתי רישיון זה בושה?
הוצאתי רישיון לפני כמה ימים ועוד לא נהגתי
כמה זה ביטוח לרכב אם אני בן 21 והוצאתי לפני חצי שנה רשיון?
הוצאתי רישיון נהיגה לפני 4 חודשים ומאז לא נהגתי בכלל
הוצאתי רישיון לפני כשבוע ואני נוהגת ממש סבבה אבל קשה לי העניין של החניות ברוורס
אך זה הגיוני שהוצאתי סכום כסף מהאשרי למזומן ועדיין בחשבון זה אותו סכום שהיה לפני שהוצאתי
הוצאתי לעצמי שחורים לפני שבןע ועדיין כןאב לי האף ברמות בעצם זה הגיוני כאילו?
הוצאתי לפני חודש רשיון, אם אני עם מלווה אני יכול להסיע יןתר משני נוסעים?
קיבלתי היתר נהיגה לאחר שהוצאתי רישיון לפני כחודש, מתי אמור להגיע הרישיון מפלסטיק?
הוצאתי רישיון לפני 3 חודשים ולא נהגתי בכלל כי אין לי רכב לנהוג עליו