4 תשובות
לדעתי זה לא ממש יפה אבל לי יש שני חורים באוזן שמאל ושלוש באוזן ימין
אני בעד 2 ימין ואחד שמאל, אבל איך שאת אוהבת...:)
שמאל*
ותלוי איפה באוזן
ותלוי איפה באוזן
לדעתי זה לא יפה!
באותו הנושא: