5 תשובות
שמע תחאוריה זה לא מדע זה לא קשה אפשר גם לעבור אם לומדים יום פשוט זה סיכוי מאוד מזערי כי יכול להיות שתיפול על טעויות קטנות כאלה לא יודע אם הייתי לוקח תסיכון אבל תמיד אפשר לנסות כדי לדעת איך זה הולך
כן לגמרי אפשרי, תיעזר באפליקציה
כן, אני עברתי תיאוריה עם שני טעויות לאחר שחרשתי על האפליקציה לפחות מ4 יום זה כן אפשרי
אנונימי
כן אם תחרוש
אפשרי אם תחרוש אבל תבדוק גם אצל משרד התחבורה באיזה יום אתה יכול לעשות תיאוריה.