4 תשובות
הנה
שחרית בעיקרון
אם אין לך כח תגיד רק שמע ישראל ותפילת שמונה עשרה
שואל השאלה:
תודה חברים שלי אני אתחיל ממחר
אנונימי
קריאת שמע ואם אפשר גם 18
אשרייך