5 תשובות
תמצית תה
תיון תה
שואל השאלה:
יש לי רק תיון שזה עם קנימון זה בסדר ?
ממש לא תה!
זה עובר לבד ואם לא נעים אפשר ללכת לרופא ושיביא תרופה
יש מגבונים מיוחדים כאלה שאת פשוט צריכה לשפשף איתם את העפעף פעמיים ביום וזה נעלם תוך יומיים