26 תשובות
הבעות פנים, רוצה קשר אדוק איתך.
תשאל
אנונימית
קוראים את המבטים, שמים לב לזה מיד.
שואל השאלה:
איך אתה מזהה לפי מבטים?
איך אתה מזהה לפי מבטים?
אנונימי
אם היא מסתכלת עליך הרבה, מחייכת אליך, קצת מובכת, יש מצב שזה קראש
זה תלוי בגיל
ומתי אתה רואה אותה?
אני צריכה טיפה כיוון
כי אם נניח פשוט ברחוב והיא מסתכלת עליך אבל לא מורידה את המבט, כנראה שיש לה קראש
ומתי אתה רואה אותה?
אני צריכה טיפה כיוון
כי אם נניח פשוט ברחוב והיא מסתכלת עליך אבל לא מורידה את המבט, כנראה שיש לה קראש
שואל השאלה:
איך את מבדילה בין זה שהיא סתם מסתכלת לבין זה שהיא מסתכלת כי היא דלוקה עליך?
איך את מבדילה בין זה שהיא סתם מסתכלת לבין זה שהיא מסתכלת כי היא דלוקה עליך?
אנונימי
אני לא יודעת אם בהכרח מחייכת
אבל אם קורה נניח שהמבטים שלכם נפגשים הרבה
אבל אם קורה נניח שהמבטים שלכם נפגשים הרבה
אני צריכה עוד טיפה רקע
כי זה ממש תלוי בסיטואציה
היא יוצרת איתך קשר עין?
שואל השאלה:
נגיד כל פעם שאני מגיע לבית ספר ואני נכנס בשער היא פשוט יושבת על איזה ספסל ומסתכלת עליי לאיזה כמה שניות
נגיד כל פעם שאני מגיע לבית ספר ואני נכנס בשער היא פשוט יושבת על איזה ספסל ומסתכלת עליי לאיזה כמה שניות
אנונימי
מי שמסתכלת עליך שניה אחת וזהו היא לא דלוקה זה בטוח... לפחות אני יכולה להגיד עלי שכל פעם שאני רואה את הקראש ברחוב אני לא יכולה להוריד ממנו את העיניים ואפילו עוקבת אחריו מרחוק רק כדי להמשיך לראות אותו, אם הוא יסתכל עליי אני אהיה מובכת ואחייך בפאדחנות
תנסה לשים לב אם היא מסתכלת על אנשים אחרים ככה
לא דיברת איתה אף פעם?
היא בכלל לא מכירה אותך?
היא בכלל לא מכירה אותך?
יש כזה דבר קראש בלי להכיר^
שואל השאלה:
סתם שאלה תגידי לי אם זה מקרה מוזר לדעתך, פעם אחת באמצע שיעור שהמורה הייתה צריכה להביא לי משהו היא קראה לי "בוא יפה שלי" וזה לא משהו שהיא אומרת בדרך כלל
סתם שאלה תגידי לי אם זה מקרה מוזר לדעתך, פעם אחת באמצע שיעור שהמורה הייתה צריכה להביא לי משהו היא קראה לי "בוא יפה שלי" וזה לא משהו שהיא אומרת בדרך כלל
אנונימי
כןכן פשוט אם יצא להם לדבר כמה פעמים אז אולי היא מסתכלת עליו כזה כי היא מכירה אותו פשוט
^^כן סיכוי גדול שזה קראש
כי אני לא יודעת בקשר לבנות אחרות, אבל אני לא אנעץ ככה מבטים במישהו שאף פעם לא דיברתי איתו אלא אם כן זה קראש
נראלי יש לה קראש עליך
שואל השאלה:
עזבי את זה תקראי את מה שרשמתי למעלה זה לא קשור בכלל
עזבי את זה תקראי את מה שרשמתי למעלה זה לא קשור בכלל
אנונימי
או שיש לה קראש עליך או שהיא רוצה אותך בפרינדזון
בטוח היא רוצה ממך משהו
שואל השאלה:
עזבי את זה יש לי מקרה אחר לגמרי תגידי לי אם את חושבת שהוא מוזר או לא, פעם אחת באמצע שיעור איזה מורה קראה לי כדי לקחת איזה משהו בוא יפה שלי. זה מוזר או לא?
עזבי את זה יש לי מקרה אחר לגמרי תגידי לי אם את חושבת שהוא מוזר או לא, פעם אחת באמצע שיעור איזה מורה קראה לי כדי לקחת איזה משהו בוא יפה שלי. זה מוזר או לא?
אנונימי
לעומת מה שכולכם חושבים:
אהבה לא נמדדת במבטים,
ולא בחיוכים,
ולא בחיבוקים,
ובטח שלא בסxס.
אהבה נמדדת במעשים, וברוב המקרים ביכולת שלנו למצוא מקום לבת/בן הזוג שלנו.
זו היכולת לדאוג להם, מבלי להעיק עליהם.
זו היכולת להראות להם אהבה, מבלי להטריד אותם.
זו היכולת לבלות איתם נונסטופ, אך גם לשחרר ולתת להם את הזמן לעצמם.
זו היכולת לבטל את הדברים שאנחנו הכי אוהבים, כי באותו רגע נתון הם בראש סדר העדיפויות גם אם זה לא נוח לנו.
אהבה זה בעיקר להבין שאנחנו לא האדם היחיד בעולם הזה, אך גם לא לשכוח את עצמנו ושלא נלך לאיבוד ונהפוך לתלותיים.
לכן כל מה שאמרתם אינו קשור לאהבה.
כל הסימנים שדיברתם עליהם קשורים להידלקות (קראש) ולא מעבר.
אהבה לא נמדדת במבטים,
ולא בחיוכים,
ולא בחיבוקים,
ובטח שלא בסxס.
אהבה נמדדת במעשים, וברוב המקרים ביכולת שלנו למצוא מקום לבת/בן הזוג שלנו.
זו היכולת לדאוג להם, מבלי להעיק עליהם.
זו היכולת להראות להם אהבה, מבלי להטריד אותם.
זו היכולת לבלות איתם נונסטופ, אך גם לשחרר ולתת להם את הזמן לעצמם.
זו היכולת לבטל את הדברים שאנחנו הכי אוהבים, כי באותו רגע נתון הם בראש סדר העדיפויות גם אם זה לא נוח לנו.
אהבה זה בעיקר להבין שאנחנו לא האדם היחיד בעולם הזה, אך גם לא לשכוח את עצמנו ושלא נלך לאיבוד ונהפוך לתלותיים.
לכן כל מה שאמרתם אינו קשור לאהבה.
כל הסימנים שדיברתם עליהם קשורים להידלקות (קראש) ולא מעבר.