התחברות
הרשמה
הגיוני שאין לי אינסטגרם וטיקטוק ?
23 במאי 2023, 00:19
Tiktok
Instagram
רשתות חברתיות
7 תשובות
כן אחי הכי טוב
ס
סתם מישהי בסטיפס__
כן גם לי
ל
לאיודעת. נחסמתי
איפה אתה חיי אחי?
אבא של מעיין
כן
א
אני בסדר, העולם דפוק (בן)
כן זה הכי טוב
כ
כושר זה אהבה❤
כן
א
אני בן שתבינו
כן
:
:(חסוי
באותו הנושא:
גבר שאין לו אינסטגרם וטיקטוק זה מוריד ?
זה בסדר שאין לי אינסטגרם וטיקטוק ?
אין לי אינסטגרם וטיקטוק. אני מפסידה משהו?
זה מוזר שאין לי אינסטגרם וטיקטוק ? בן 18
זה מוזר שאני בן 17 ואין לי אינסטגרם וטיקטוק ?
זה גרוע שאין לי אינסטגרם וטיקטוק ?בן 17
בנות מוריד שאין לבן אינסטגרם וטיקטוק ?
יש פה אנשים שאין להם אינסטגרם וטיקטוק?
זה מוזר שאין לי אינסטגרם וטיקטוק ? בן 18
אין לי אינסטגרם וטיקטוק, מוריד?
זה ממש מוזר שאין לי אינסטגרם וטיקטוק?