8 תשובות
שואל השאלה:
עם קרם ועל יבש
עם קרם ועל יבש
יכול להיות שהסכין היתה חלודה או שפשוט לא הלך טוב
שואל השאלה:
זה סכין חדשה
זה סכין חדשה
יש מצב שפצעת את עצמך ואם יש לך מלא נקודות אדומות קטנות כאלה זה כנראה גירוי תנסי לשים על זה אלוורה זה מרגיע את זה אבל רק אם אין לך חתך
ופעם הבאה תנסי לגלח פחות באגרסיביות ולא לגלח על יבש!!!
ופעם הבאה תנסי לגלח פחות באגרסיביות ולא לגלח על יבש!!!
שמת קרם גילוח או סבון או משהו לפני שהתחלת?
גילחת על יבש ,מים חמים או בלי קרם?
כנראה פצעת את עצמך או שלא גילחת טוב
נו מה ציפית @& לא מגלחים על יבש
באותו הנושא: