5 תשובות
כן
יכול להיות שעל מדים יש בנים שיותר מתחברים כי זה אולי מראה מחויבות ורישמיות וכאלו.
כן יכול להיות
אולי זה משהו באחריות שזה משדר לא יוד למה אבל זה מוכר
זה ידוע שמדים מחמיאים ונראים מושכים יותר וזה מכון גם לגבי בנים וגם לבנות