39 תשובות
נראלי כזה 15
מתי לגיטימי 16
מתי מומלץ 18+
16 לדעתי
לדעתי 16.
ולא כי אני 16, אלא כי פשוט מהגיל הזה מתחילים טיפה להבין איך החיים באמת נראים ולכן זה גיל טוב להבין גם מה היא באמת זוגיות.
לפי התורה: גיל 12 או 9.
לפי הנורמה היום: 14.
אנונימי
אפשר פיזית מגיל 0
אבל מומלץ לדעתי מגיל 18+
12/13 גיל ההתפגרות
16,17 לדעתי
הראשונה שלי הייתה בגיל 9, כמובן שלא הבנו כלום מהחיים
אבל מכל גיל, יש כאלו שלא מבינים שמה שיש להן זה זוגיות עד גיל 17 או משהו כזה למרות שהם מכירים מעל לעשור, אם זה מורגש והדדי אז כל גיל
כל מי שזורק פה גיל לא באמת מבין, הסיבה לכך היא שגיל הוא אינו אינדיקטור לרמת מוכנות לזוגיות. התשובה היא שכאשר האדם מוכן לזוגיות , הוא מוכן. זה יכול לקרות בגיל 16 זה יכול לקרות גם בגיל 25 אבל העניין הוא שזה אנדבידואלי
17 18 אני חושבת
נראה לי 14
6
לגיטימי
16-17
מומלץ לדעתי גיל 20+(אחרי צבא/שירות)
16/15 כזה
תלוי ברמת בגרות אבל בתכלס אפשר בכל גיל כי עדיף להיות עם מי שאנחנו אוהבים בכל הזדמנות שאנחנו יכולים גם אם אנחנו צעירים וגם אם זה זמני
16-17
לדעתי 14
היום קשה לענות על זה.
אבל לדעתי 16.
מומלץ 18+
15-16 וכמובן עם גבולות בסיסיים
לי היה חבר בגיל 13,אז נראה לי ש12-13
אנונימית
אפשרי מכל גיל אבל זוגיות אמיתית - עדיפות לגיל 17+
לדעתי בגיל 16 זה סבבה
אבל הסיכוי שבאמת יצא מזה משהו הוא קטן
מתי שאת מרגישה שזה נכון לך
אפשר מכל גיל אבל אמיתי לדעתי זה מגיל 14+
זוגיות בגיל שלי נגיד זה לדעתי מטומטם כי זה לא נראה אמיתי או שהם נפרדים תוך חודש (נפרדים עאלק, היו ביחד כדי לעלות לסטורי in_a_relationship#) או שזה סתם כי לא היה להם נעים לומר לא למישהו שהציע להם. אני חושבת שבגיל 14 מבינים יותר וזה כבר יותר לגיטימי. אני אישית לא יודעת אם הייתי נכנסת לזוגיות לפני גיל 14
9 חודשים
זה לא כל כך עניין של גיל.. יש בני 16 רציניים מאוד שמוכנים להשקיע ויודעים מה זו זוגיות רצינית.
ויש בני 16 עם הראש בתחת.

כנל לגבי בני 20+
זה תלוי בגרות, לא תלוי גיל