12 תשובות
זה חמוד אבל למה צריך להוריד בשביל להחמיא...
לפי דעתי היה מיותר שהוא אמר את החסרונות אבל ההמשך חמוד..
ההתחלה מיותרת זה סתם מוריד
חצי מחמיא חצי מעליב אני לא ממש יודעת מה לחשוב על זה
חמוד אבל מיותר כל ההתחלה שהוא כתב
לא יודעת יש בזה משהו חמוד אבל אני לא אהבתי את זה שהוא ציין את מה שאני 'לא' לפני שהוא אמר שפשוט הוא ראה בי משהו מיוחד.
זה כאילו הוא אומר "כן היא לא משהו אבל דווקא בעיניי היא מצאה חן".
זה כאילו הוא אומר "כן היא לא משהו אבל דווקא בעיניי היא מצאה חן".
חצי מעליב וחצי מחמיא
הייתי חושבת שהוא לא כתב את זה, כי זה מרגיש כמו משלב לשוני של סופרת מתאמצת בוואטפד והייתי יודעת שזו בת כתבה את זה
אנונימית
חמוד אבל השורות הראשונות מיותרות
הוא אוהב אותה מאוד
אנונימית
כאילו למה ישר לרדת על ההתחלה
תראי אני לא בת,
אבל נראה שמה שמפריע להן זה הקטע עם החוכמה ואולי היופי..
אם נניח הוא היה רושם משהו על היופי ומה לכאורה נחשב למודל אבל שבעיניו היא הכי יפה או משהו בסגנון לדעתי זה אולי היה יכול ל"עבור מסך" וכנ"ל לגבי השאר אבל הקטע עם החוכמה זה סובייקטיבי שהרי לכל אחד יש את הקטע שלו.
והיות ואת בת אז אני מניח שאני לא בהכרח מייעץ למישהו פה נכון?(לפעמים זה יכול להיות בן שרשם אנונימית אז לא יודע) בכל אופן אם זה נשלח אלייך או משהו אחר זה איך שאת מרגישה עם זה אבל אם זה לפני שליחה אז כנראה שיש מה לשפר.
כך או כך זה נראה שזה למטרות רציניות ואם זה מיושם לכיוון מטרות רציניות אז עדיף שיהיה לזה תשובה חד משמעית(אל השולח או מהמקבל לשלוח) בהצלחה.
עריכה : ראיתי מה הוספת בסוף האמת שגם ראיתי את זה יותר מוקדם אבל עדיין שינסה לסתור את הנקודות הראשונות וגם מה הקטע עם אומרים ומה אם חלק לא?
אפשר לכתוב משהו בסגנון "גם אם יש מי שיטען x להוריד אותי ממנה" וגם אז אולי לא הייתי מגיב כך אבל בחירה שלך . .
אבל נראה שמה שמפריע להן זה הקטע עם החוכמה ואולי היופי..
אם נניח הוא היה רושם משהו על היופי ומה לכאורה נחשב למודל אבל שבעיניו היא הכי יפה או משהו בסגנון לדעתי זה אולי היה יכול ל"עבור מסך" וכנ"ל לגבי השאר אבל הקטע עם החוכמה זה סובייקטיבי שהרי לכל אחד יש את הקטע שלו.
והיות ואת בת אז אני מניח שאני לא בהכרח מייעץ למישהו פה נכון?(לפעמים זה יכול להיות בן שרשם אנונימית אז לא יודע) בכל אופן אם זה נשלח אלייך או משהו אחר זה איך שאת מרגישה עם זה אבל אם זה לפני שליחה אז כנראה שיש מה לשפר.
כך או כך זה נראה שזה למטרות רציניות ואם זה מיושם לכיוון מטרות רציניות אז עדיף שיהיה לזה תשובה חד משמעית(אל השולח או מהמקבל לשלוח) בהצלחה.
עריכה : ראיתי מה הוספת בסוף האמת שגם ראיתי את זה יותר מוקדם אבל עדיין שינסה לסתור את הנקודות הראשונות וגם מה הקטע עם אומרים ומה אם חלק לא?
אפשר לכתוב משהו בסגנון "גם אם יש מי שיטען x להוריד אותי ממנה" וגם אז אולי לא הייתי מגיב כך אבל בחירה שלך . .