8 תשובות
שואל השאלה:
אני בצבא אז ככה שאין לי אפשרות לשים עגיל שרואים
^אהה הבנתי, אז למה פשוט לא לשים?
שואל השאלה:
כי אני רוצה עוד חור באוזן..
אבל בכל מקרה שעושים חור אי אפשר לשים פלסטיק, צריך לשים עגיל רפואי בהתחלה שיחלים הפצע ורק אז אפשר להחליף למה שרוצים
זה פשוט לא רפואי
נראלי שלא כדאי..
בכל מקרה, חמה עגיל שקוף? קצת לא רואים את זה אז בשביל מה?
תתייעצי עם פירסר
לא טוב לשים עגיל פלסטיק ישר. צריך קודם להיות עם עגיל רפואי מזהב או ציפוי זהב במשך תקופה.
באותו הנושא: