2 תשובות
פשוט מזיזים כמו כל שחקן רגיל
שואל השאלה:
זה לא הולך לי משום מה, מה אני אמור לראות אחרי שאני לוחץ על הסטיק, זה מראה לי כאילו אני שולט על שחקן אחר...
זה לא הולך לי משום מה, מה אני אמור לראות אחרי שאני לוחץ על הסטיק, זה מראה לי כאילו אני שולט על שחקן אחר...
באותו הנושא: