5 תשובות
אל תעשי את זה
איכ זה יהיה מוזר
המבורגר מושלם כמו שהוא. לא לגעת במה שלא צריך לגעת.
אה חשבתי ממש לשים אותו כאילו זה טוסט
אם בשביל לחמם בסדר אבל עדיף מיקרו
אף פעם לא ראיתי מישהו עושה את זה אבל עופי על זה למה לא
שואל השאלה:
זה רק לחמם אותו
אנונימית