7 תשובות
לא לחזור!!
אל תיפלי למניפולציות זולות.
על טעויות לא חוזרים פעמיים
לזכור מה עשה לך
להיזכר למה נפרדת ממנו ולמה הוא רעיל
אם הוא היה אלים תזכרי שלא משנה מה הוא אומר מגיע לך הרבהה יותר
תמיד תזכרי שהוא לא באמת אוהב אותך הוא רק רוצה לשלוט עלייך ושתהיי הבובה שלו
אם תחזרי אליו כלום לא ישתנה הוא ימשיך להיות אלים וזה גם יכול להדרדר ליותר מזה, יש המון מקרים של גברים אלימים שרצח! את הנשים שלהן מאיזושהי סיבה לא מוסברת
זה הדבר הכי קשה בעולם, לצאת לחלוטין ממערכת יחסים אלימה.
הדברים שעזרו לי:
קודם כל, לחסום אותו בכל הרשתות, להתנתק לגמריי.
להפחית כל סיכוי שתיפגשו, וגם אז, להתנהג בקרירות.
ברגעים הכי קשים, שבא לך לנטוש הכול ולחזור, להסתכל על משהו, את יכולה גם רשימה, של הסיבות למה את לא רוצה וצריכה את זה.
תבהירי לו שאם הוא ימשיך להיות אלים-את פונה אל המשטרה.
זה הדבר הכי קשה בעולם.
יהיו נפילות, וזה בסדר.
בהצלחה.
שלום יקרה. קראתי את הפוסט שכתבת. שומע בדברייך את האהבה הרבה שיש לך, אך גם את העצב והבלבול. נראה שאת מבינה היטב שלא כך צריכים להתייחס אליך. אף אחת לא צריכה לסבול כל סוג של אלימות כלפיה. את שואלת איך להישאר חזקה ולא לחזור אליו. חשוב שתקיפי את עצמך באנשים שאוהבים אותך ודואגים לך. שתפי אותם במחשבות ובדאגה שלך. השיתוף מחזק ויעזור לך לעבור את התקופה הקשה.
יקרה אני מתנדב בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת, אם תרצי לשתף, לדבר, להתייעץ על מה שאת מרגישה אני מזמין אותך להתחבר לאתר שלנו ולהתכתב בצ'אט, אנונימי לגמרי, עם אחד המתנדבים שלנו.
אנחנו כאן בשבילך, להקשיב לך, לנסות להבין, אולי נוכל לעזור, או להפנות אותך לגורם מתאים.