4 תשובות
ממש לא
תסעי בשאטל/תחבורה ציבורית
סתם יעלה לך דלק, תחזוקת האוטו ועוד
אנונימי
תראי..
יש קטע כזה שמתישהו כשאת לוקחת הלוואה בסוף באופן מסויים צריך להחזיר אותו
אז השאלה היא כזו לכמה זמן את לוקחת הלוואה ומה גובה ההחזר והכי חשוב מה ההכנסות שלך כל חודש
נניח את עובדת בניקיון פעם בשבוע כשאת חוזרת ויש לך 200 נוספים כל חודש חוץ ממה שהצבא נותן ואת מחזירה 1000 זה לא נורא כי בשארמאת מסתדרת אבל אם כל המשכורת הצבאית שלך הולכת להלוואה את אולי תיהני מהנסיעה אבל תסבלי חודש שלם בכך שלא תוכלי לחיות
אז הכל שאלה של מה חשוב יותר
תעשי לעצמך סדר מה את מצפה ותכירי במציאות של התשובה הנכונה גם אם את לא אוהבת אותה
אגב אל תתבאסי גם אני בתחילת דרכי סבלתי בטרמפים בטירוף מהמצב.. אבל זה כוחו של דחיית סיפוקים כדי להתקדם
היום אני מרשה לעצמי כמעט כל דבר כולל דברים שרואים בסרטים
כי היום כבר ההכנסות הם פאסיביות ומגיעות מנכסים מושכרים
אבל כדי להגיע למשהו צריך התחלה לדחות סיפוקים אחרת אי אפשר לצמוח
בהצלחה
שואל השאלה:
אני מתחילה לעבוד עכשיו ככה שיהיה לי משכורת בנוסף למשכורת הצבאית, והמשכורת הצבאית תלך להלוואה והמשכורת מהעבודה תלך למותרות.
מה אתה חושב?
אנונימית
זה כבר נשמע הרבה יותר טוב
תוודאי רק שזה נשאר יציב ולכי על זה
מוזמנת לפרטי ..