6 תשובות
פילוסופיה זו בהחלט מגמה מאוד טובה וחשובה.
אני אישית בסוציולוגיה- פסיכולוגיה אך אם הייתה לי מגמת פילוסופיה בבית הספר, הייתי קופצת על ההזדמנות.
אני אישית בסוציולוגיה- פסיכולוגיה אך אם הייתה לי מגמת פילוסופיה בבית הספר, הייתי קופצת על ההזדמנות.
אומנות זה נהדרר
אני נרשמת למגמת אומנות בשנה הבאה
אבל היה מקדם אומנות שכאילו לנסות את המגמה לפני וזה באמת כיף באמת גם יש ילדים מעניינים שאתה יכול להכיר וגם בכללי זה מאוד כיף לא שופטים את הסגנון שלך שם אוויש שם כמה סגנונות ולא רק ציור לעשות בכללי זה פשוט מקום משחרר כזה שאתה יכול להיות עצמך
אבל היה מקדם אומנות שכאילו לנסות את המגמה לפני וזה באמת כיף באמת גם יש ילדים מעניינים שאתה יכול להכיר וגם בכללי זה מאוד כיף לא שופטים את הסגנון שלך שם אוויש שם כמה סגנונות ולא רק ציור לעשות בכללי זה פשוט מקום משחרר כזה שאתה יכול להיות עצמך
הייתי בפילוסופיה בכנות לא אהבתי בכלל זה היה קשה מיידי להבנה היא מעניינת אבל קשה שאחרי זה עברתי למגמת אומנות ואני לא מתחרט כלל ממש כיף לי שם וזה
את יכולה לבחור מגמה ואפשר לעבור מגמה אחרי זה אבל אם את עולה לכיתה לי נתנו לעבור מגמה עד אחרי חג סוכות בכדאי לא לפספס תחומר של המגמה שאני רוצה לעבור אבל תבחרי מגמה שאת הכי רוצה משניהם ואז אם לא תתחברי את יכולה לעבור
את יכולה לבחור מגמה ואפשר לעבור מגמה אחרי זה אבל אם את עולה לכיתה לי נתנו לעבור מגמה עד אחרי חג סוכות בכדאי לא לפספס תחומר של המגמה שאני רוצה לעבור אבל תבחרי מגמה שאת הכי רוצה משניהם ואז אם לא תתחברי את יכולה לעבור
אני באמנות ועיצוב ביחד ודווקא טוב לי למרות שאני מסיימת כמעט בכל הימים ב 16:20 אבל איטס אוקיי
פילוסופיה זה מעניין, אבל טם ביכולתך ללמוד מדעים מדויקים - עדיף.
באותו הנושא: